- Wyprzedaż!
- -20%

Rift Zone to nasz najbardziej zorientowany na prędkość rower z zawieszeniem MultiTrac, stworzony dla rowerzystów poszukujących prędkości i wysokich możliwości przetaczania się 29-calowych kół umożliwiających szybką jazdę po szlaku. Długa, niska i progresywna geometria jest bardziej agresywna niż rower wyścigowy XC, zapewniając większą kontrolę przy maksymalnej prędkości i więcej zabawy podczas urywania sekund.
Bezpieczne płatności i raty PayU
Darmowa wysyłka od 2000 zł
14 dni na zwrot
Rower Marin Rift Zone XR 29" 2023
SZYBKA EPICKA JAZDA W GÓRĘ I W DÓŁ
POKONYWANIE SWOCH REKORDÓW
Rift Zone to nasz najbardziej zorientowany na prędkość rower z zawieszeniem MultiTrac, stworzony dla rowerzystów poszukujących prędkości i wysokich możliwości przetaczania się 29-calowych kół umożliwiających szybką jazdę po szlaku. Długa, niska i progresywna geometria jest bardziej agresywna niż rower wyścigowy XC, zapewniając większą kontrolę przy maksymalnej prędkości i więcej zabawy podczas urywania sekund.
Kluczowe zmiany w stosunku do Rift Zone 29 2:
All New Series 3 6061 Aluminum Frame, 29” Wheels, 130mm Travel, MultiTrac Suspension Platform, 148x12mm Boost Thru-Axle, 73mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs
Marzocchi Bomber Z1 29", Rail Damper with Sweep Adjustment, 140mm Travel, Kabolt Bolt-On Axle, 44mm Offset
Fox Float X, Performance Series, EVOL Air Spring, Climb Switch, Rebound Adjustment, Custom Tune, 210x55mm, M8x30mm Top, M8x25mm Bottom
Marin Aluminum Double Wall, 29mm Inner, Sleeved Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible
Forged Alloy, 148x12mm, Quad Sealed Bearings, Centerlock Disc, 32H, Standard Freehub Body
Forged Alloy, 110x15mm, Disc, 32H
14g Black Stainless Steel
Maxxis Assegai, 29x2.5", MAXX TERRA, EXO, Tubeless Compatible
Shimano XT, 12-Speed, SGS
-
Shimano SLX, 12-Speed, SL-7100R
FSA GRID, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Mego EXO Spindle, Boost Spacing
Mego EXO 73mm BSA
KMC X-12 Silver and Black
SunRace 12-speed, 11-51
Shimano BR-MT420, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, Metallic Pads, 203mm Rotor
Shimano BR-MT420, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, Metallic Pads 180mm Rotor
Shimano BL-M4100 Hydraulic Lever, I-Spec EV Compatible
Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780mm Width, 28mm Rise, 5º Up, 9º Back
Marin 3D Forged Alloy, 35mm
Marin Grizzly Lock On
FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
X-Fusion Manic, 1x Composite Remote, Size S 125mm Travel, Size M and L 150mm Travel, Size XL 175mm Travel, 30.9mm
Marin Speed Concept
-
Bolt-On Thru-Axle
Specifications, pricing, and availability are subject to change without notice.
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
ASTACK | 623.6 | 628.2 | 637.3 | 641.8 |
BREACH | 435 | 460 | 485 | 515 |
CHEADTUBE ANGLE | 65.5° | 65.5° | 65.5° | 65.5° |
DHEADTUBE LENGTH | 110 | 115 | 125 | 130 |
ESEATTUBE ANGLE | 77° | 77° | 77° | 77° |
FSEATTUBE LENGTH | 390 | 400 | 425 | 430 |
GTOPTUBE EFFECTIVE | 579 | 605 | 632.1 | 663.2 |
HBB HEIGHT | 343 | 343 | 343 | 343 |
IBB DROP | 35 | 35 | 35 | 35 |
JCHAINSTAY | 430 | 430 | 430 | 430 |
KWHEELBASE | 1170 | 1205.1 | 1234.4 | 1266.3 |
LSTANDOVER HEIGHT | 690.2 | 691.2 | 701.7 | 700.5 |
MFORK OFFSET | 44 | 44 | 44 | 44 |
SEATPOST DIAMETER | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
HANDLEBAR WIDTH | 780 | 780 | 780 | 780 |
STEM LENGTH | 35 | 35 | 35 | 35 |
CRANK LENGTH | 170 | 170 | 170 | 170 |
All lengths in millimeters
Modele Rift Zone 1,2 i XR powstają w oparciu o zaawansowaną technologię produkcji ram. Używamy w nich najaktualniejszych śwatowych standardów, które zapewniają, że możesz się cieszyć bardzo zaawansowanym rowerem, który posłuży Ci przez lata. Są to rury poddane dużemu i precyzyjnemu obrabianiu i kształtowaniu każdej linii. Elementy zawieszenia są wykuwane, by były odporne na wszelkie przeciążenia, a wszystkie kable są poukrywane wewnątrz ramy.
ZOBACZ WIĘCEJNasze zawieszenie MultiTrac zostało tak dostrojone, by zapewnić Ci zrównoważoną jazdę, gotową do połykania dużych uderzeń przenoszonych na tylne koło. Rocker łączący wahacz z damperem zaprojektowano tak, aby zawieszenie działało progresywnie. Jadąc tym rowerem masz uczucie większej pojemności zawieszenia niż jest w rzeczywistości. Wszystko za sprawą "długiego skoku" na dużych zjazdach i podczas pokonywania dużych nierówności.
Rift Zone 29 nafaszerowany jest najaktualniejszymi rozwiązaniami za sprawą nowoczesnej geometrii. Składa się na nią nisko poprowadzona długa, górna rura ułatwiająca balans ciała nad ramą. Nowoczesne kąty ramy sprawiają, że amortyzator poprowadzony jest pod bardziej płaskim kątem do podłoża, a koło na nim jest umieszczone z małym wysunięciem do przodu. Dzięki temu jazda na Rift Zone to czysta przyjemność - zarówno w górę jak i w dół.
Niezależnie od tego czy wybierzesz ramę z aluminiowym czy karbonowym przednim trójkątem, to otrzymasz całkowicie schowane przewody. Teraz mają one udoskonalony system wprowadzania ich do ramy, który zapobiega jakiemukolwiek grzechotaniu oraz zapewnia "czysty wygląd" roweru.
Wszystkie modele Rift Zone oparte na nowej wersji aluminiowej ramy posiadają nowe specjalne dwu-częściowe osłony tylnych widełek oraz uniwersalny hak przerzutki Sram UDH.
Zalecane ugięcie wstępne (sag) = 30%/15mm
Krok 1: Ustaw prawidłowe ciśnienie w tylnym amortyzatorze.
Krok 2: Usiądź na rowerze i kilkukrotnie ugnij zawieszenie (*w pełnym wyposażeniu do jazdy).
Krok 3: Przesuń O-ring do uszczelki i usiądź na rowerze, a następnie ostrożnie zejdź, BEZ BUJANIA zawieszeniem.
Krok 4: Zmierz sag (od o-ringu do uszczelki dampera). Jeśli nie pokrywa się z zalecaną wartością, powtórz poprzednie kroki.
Krok 5: Wyreguluj tłumienie powrotu w celu uzyskania właściwej kontroli.
Marin zaleca, aby przednie i tylne zawieszenie działało w zrównoważony sposób
Krok 1: Po ustawieniu sagu tylnego zawieszenia, napompuj widelec do ciśnienia zalecanego przez producenta.
Krok 2: Równomierne uginaj zawieszenie dociążając i odciążając rower, aby sprawdzić, czy widelec i damper działają podobnie. Jeśli przód nie ugina się równo z tyłem, zwiększ lub zmniejsz ciśnienie w widelcu.
Krok 3: Gdy zawieszenie ugina się w zrównoważony sposób, wyreguluj tłumienie powrotu w celu uzyskania właściwej kontroli.
LBS | KG | PSI |
---|---|---|
120 | 54 | 125 |
130 | 59 | 132 |
140 | 64 | 140 |
150 | 68 | 150 |
160 | 73 | 160 |
170 | 77 | 170 |
180 | 82 | 180 |
190 | 86 | 192 |
200 | 91 | 210 |
210 | 95 | 220 |
220 | 100 | 230 |
230 | 104 | 250 |
240 | 109 | 260 |
250 | 113 | 280 |
260 | 118 | 300 |
270 | 122 | 310 |