- Wyprzedaż!
- -20%
Rower Marin Rift Zone XR 29" 2023
Rift Zone to nasz najbardziej zorientowany na prędkość rower z zawieszeniem MultiTrac, stworzony dla rowerzystów poszukujących prędkości i wysokich możliwości przetaczania się 29-calowych kół umożliwiających szybką jazdę po szlaku. Długa, niska i progresywna geometria jest bardziej agresywna niż rower wyścigowy XC, zapewniając większą kontrolę przy maksymalnej prędkości i więcej zabawy podczas urywania sekund.
Bezpieczne płatności i raty PayU
Darmowa wysyłka od 2000 zł
14 dni na zwrot
Rower Marin Rift Zone XR 29" 2023
SZYBKA EPICKA JAZDA W GÓRĘ I W DÓŁ
POKONYWANIE SWOCH REKORDÓW
Rift Zone to nasz najbardziej zorientowany na prędkość rower z zawieszeniem MultiTrac, stworzony dla rowerzystów poszukujących prędkości i wysokich możliwości przetaczania się 29-calowych kół umożliwiających szybką jazdę po szlaku. Długa, niska i progresywna geometria jest bardziej agresywna niż rower wyścigowy XC, zapewniając większą kontrolę przy maksymalnej prędkości i więcej zabawy podczas urywania sekund.
Kluczowe zmiany w stosunku do Rift Zone 29 2:
- Zawieszenie Marzocchi Bomber Z1/Fox Float X Performance
- Napęd Shimano SLX/XT
- Hamulce Shimano MT420 4-tłoczkowe
-
SPECYFIKACJA
-
FRAME
All New Series 3 6061 Aluminum Frame, 29” Wheels, 130mm Travel, MultiTrac Suspension Platform, 148x12mm Boost Thru-Axle, 73mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs
-
FRONT SUSPENSION
Marzocchi Bomber Z1 29", Rail Damper with Sweep Adjustment, 140mm Travel, Kabolt Bolt-On Axle, 44mm Offset
-
REAR SUSPENSION
Fox Float X, Performance Series, EVOL Air Spring, Climb Switch, Rebound Adjustment, Custom Tune, 210x55mm, M8x30mm Top, M8x25mm Bottom
-
RIMS
Marin Aluminum Double Wall, 29mm Inner, Sleeved Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible
-
HUB, REAR
Forged Alloy, 148x12mm, Quad Sealed Bearings, Centerlock Disc, 32H, Standard Freehub Body
-
HUB, FRONT
Forged Alloy, 110x15mm, Disc, 32H
-
SPOKE, NIPPLES
14g Black Stainless Steel
-
TIRES
Maxxis Assegai, 29x2.5", MAXX TERRA, EXO, Tubeless Compatible
-
DERAILLEUR, REAR
Shimano XT, 12-Speed, SGS
-
DERAILLEUR, FRONT
-
-
SHIFT LEVER
Shimano SLX, 12-Speed, SL-7100R
-
CRANKSET
FSA GRID, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Mego EXO Spindle, Boost Spacing
-
BOTTOM BRACKET
Mego EXO 73mm BSA
-
CHAIN
KMC X-12 Silver and Black
-
CASSETTE
SunRace 12-speed, 11-51
-
BRAKE, FRONT
Shimano BR-MT420, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, Metallic Pads, 203mm Rotor
-
BRAKE, REAR
Shimano BR-MT420, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, Metallic Pads 180mm Rotor
-
BRAKE LEVERS
Shimano BL-M4100 Hydraulic Lever, I-Spec EV Compatible
-
HANDLEBAR
Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780mm Width, 28mm Rise, 5º Up, 9º Back
-
STEM
Marin 3D Forged Alloy, 35mm
-
GRIPS
Marin Grizzly Lock On
-
HEADSET
FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
-
SEATPOST
X-Fusion Manic, 1x Composite Remote, Size S 125mm Travel, Size M and L 150mm Travel, Size XL 175mm Travel, 30.9mm
-
SADDLE
Marin Speed Concept
-
PEDALS
-
-
EXTRAS
Bolt-On Thru-Axle
Specifications, pricing, and availability are subject to change without notice.
GEOMETRIA
S M L XL ASTACK 623.6 628.2 637.3 641.8 BREACH 435 460 485 515 CHEADTUBE ANGLE 65.5° 65.5° 65.5° 65.5° DHEADTUBE LENGTH 110 115 125 130 ESEATTUBE ANGLE 77° 77° 77° 77° FSEATTUBE LENGTH 390 400 425 430 GTOPTUBE EFFECTIVE 579 605 632.1 663.2 HBB HEIGHT 343 343 343 343 IBB DROP 35 35 35 35 JCHAINSTAY 430 430 430 430 KWHEELBASE 1170 1205.1 1234.4 1266.3 LSTANDOVER HEIGHT 690.2 691.2 701.7 700.5 MFORK OFFSET 44 44 44 44 SEATPOST DIAMETER 30.9 30.9 30.9 30.9 HANDLEBAR WIDTH 780 780 780 780 STEM LENGTH 35 35 35 35 CRANK LENGTH 170 170 170 170 All lengths in millimeters
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
ALUMINIOWA RAMA SERII 3
Modele Rift Zone 1,2 i XR powstają w oparciu o zaawansowaną technologię produkcji ram. Używamy w nich najaktualniejszych śwatowych standardów, które zapewniają, że możesz się cieszyć bardzo zaawansowanym rowerem, który posłuży Ci przez lata. Są to rury poddane dużemu i precyzyjnemu obrabianiu i kształtowaniu każdej linii. Elementy zawieszenia są wykuwane, by były odporne na wszelkie przeciążenia, a wszystkie kable są poukrywane wewnątrz ramy.
ZOBACZ WIĘCEJZAWIESZENIE MULTITRAC
Nasze zawieszenie MultiTrac zostało tak dostrojone, by zapewnić Ci zrównoważoną jazdę, gotową do połykania dużych uderzeń przenoszonych na tylne koło. Rocker łączący wahacz z damperem zaprojektowano tak, aby zawieszenie działało progresywnie. Jadąc tym rowerem masz uczucie większej pojemności zawieszenia niż jest w rzeczywistości. Wszystko za sprawą "długiego skoku" na dużych zjazdach i podczas pokonywania dużych nierówności.
WSPÓŁCZESNA GEOMETRIA DLA POGROMCY SZLAKÓW
Rift Zone 29 nafaszerowany jest najaktualniejszymi rozwiązaniami za sprawą nowoczesnej geometrii. Składa się na nią nisko poprowadzona długa, górna rura ułatwiająca balans ciała nad ramą. Nowoczesne kąty ramy sprawiają, że amortyzator poprowadzony jest pod bardziej płaskim kątem do podłoża, a koło na nim jest umieszczone z małym wysunięciem do przodu. Dzięki temu jazda na Rift Zone to czysta przyjemność - zarówno w górę jak i w dół.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Niezależnie od tego czy wybierzesz ramę z aluminiowym czy karbonowym przednim trójkątem, to otrzymasz całkowicie schowane przewody. Teraz mają one udoskonalony system wprowadzania ich do ramy, który zapobiega jakiemukolwiek grzechotaniu oraz zapewnia "czysty wygląd" roweru.
NOWE OSŁONY TYLNYCH WIDEŁEK ORAZ UNIWERSALNY HAK PRZERZUTKI UDH
Wszystkie modele Rift Zone oparte na nowej wersji aluminiowej ramy posiadają nowe specjalne dwu-częściowe osłony tylnych widełek oraz uniwersalny hak przerzutki Sram UDH.
TABELA CIŚNIEŃ ZAWIESZENIA
USTAWIENIA DAMPERA
Zalecane ugięcie wstępne (sag) = 30%/15mm
Krok 1: Ustaw prawidłowe ciśnienie w tylnym amortyzatorze.
Krok 2: Usiądź na rowerze i kilkukrotnie ugnij zawieszenie (*w pełnym wyposażeniu do jazdy).
Krok 3: Przesuń O-ring do uszczelki i usiądź na rowerze, a następnie ostrożnie zejdź, BEZ BUJANIA zawieszeniem.
Krok 4: Zmierz sag (od o-ringu do uszczelki dampera). Jeśli nie pokrywa się z zalecaną wartością, powtórz poprzednie kroki.
Krok 5: Wyreguluj tłumienie powrotu w celu uzyskania właściwej kontroli.
USTAWIENIA WIDELCA
Marin zaleca, aby przednie i tylne zawieszenie działało w zrównoważony sposób
Krok 1: Po ustawieniu sagu tylnego zawieszenia, napompuj widelec do ciśnienia zalecanego przez producenta.
Krok 2: Równomierne uginaj zawieszenie dociążając i odciążając rower, aby sprawdzić, czy widelec i damper działają podobnie. Jeśli przód nie ugina się równo z tyłem, zwiększ lub zmniejsz ciśnienie w widelcu.
Krok 3: Gdy zawieszenie ugina się w zrównoważony sposób, wyreguluj tłumienie powrotu w celu uzyskania właściwej kontroli.
FOX FLOAT X
WAGA UŻYTKOWNIKA - CIŚNIENIE LBS KG PSI 120 54 125 130 59 132 140 64 140 150 68 150 160 73 160 170 77 170 180 82 180 190 86 192 200 91 210 210 95 220 220 100 230 230 104 250 240 109 260 250 113 280 260 118 300 270 122 310 -